EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-11-10
18:40:06

Vaknade på fel sida

Vaknade verkligen på fel sida i morse. Riktigt på sånt suck-humör. Snoozade från 8 till 12... inte ok!  Men så bjöd Amelie över på korvgryta och kladdkaka. Det var gott att vara där, blev på lite bättre humör, Ville är så kärleksfull också, precis vad jag behöver!   Amelie och jag körde lite hemma-spa också men fotbad och sen fick jag äran att vaxa hennes ben :D det var kul!

Påvägen hem köpte jag naturgodis (mina favoriter cashew i yoghurt) och Pad Thai. Eftersom jag är så smart så har jag några kalla öl i kylen också som bara var att plocka ut. Så nu är det soffläge som gäller. Blir nog bra detta, får väl se en film ikväll också kanske i min ensamhet. 


OMNOMNOMNOM!!!!!
 
peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: