EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-11-28
10:37:09

Träningsvärken

Hahaha, jodå, nog går jag lite konstigt idag. Det tog bra igår. Träningsvärken kommer nog öka ju längre dagen går... YEEY :D  fast jag ska ändå ta mig ut i skogen, om det så bara blir en promenad så ska jag dit i alla fall. Ska väl tesa stängerna och kanske göra en chin :D tjuvstarta lite, hoppas jag klarar det. Får stretcha lite efteråt så kanske jag blir lite mjuk.

Var till Hornbach igår och inhandlade diverse akvariegrejer som varit slut i drygt en vecka så det blir storstädning hos fiskarna idag. Även mitt bo behöver sig en rengöring så jag har att pyssla med. 

Jerry Williams är med i efter 10 med Malou idag och han är cool! Även Uffe Bengtsson är med och de pratar om träning. De har tillsammans släppt en bok om just träning. Jag är sugen att läsa den faktiskt. Jag är väldigt sugen att gå på Jerry Williams avskedsshow. 


peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: