EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-11-30
19:33:38

Tårta, Thåström och Träning

Vilken nitlott jag drog idag. Har hela veckan trott att jag började kl 5 idag. Så var inte fallet, kanske ska kolla på schemat nästa gång och skriva rätt i kalendern....  jag var på jobbet tio i fem och det var Emelie också, dock skulle jag börja kl 11. SUCK!  men det gick bra, somnade på soffan ett par timmar och drömde konstiga drömmar. Trivs ju bra på mitt jobb så jag led inte, men som sagt jag kunde fått mer sömn på natten i stället.

Jag var ju hos Lisa och Daniel i går på kalas och kom hem vid elva och sen hittade jag två gamla dagböcker jag har som ajg inte kunde sluta läsa i så jag släckte lampan vid ett. Sen var det upp kl 4 eftersom jag var klantig...


Daniels tårta, den var väldigt god!!!!
Han fick glutenfria negerbollar av mig samt receptet :D han blev mycket glad :D
Smaskiga lussekatter hade de bakat också :D


SEN TILL IDAG!!!!!   JIPPIIII JAG FICK DEN PÅ POSTEN IDAG!!!!!   GLAD GLAD GLAD!!!! Fredagkvällen räddad!!!


Var för övrigt till gymmet efter jobbet, lugnt och skönt en fredagkväll var det där. Körde stenhårt massa olika övningar och hela kroppen fick sig en omgång. GÖTT!!!

I morgon är det jobb 11-17 och sen maskerad! Längtar!!!

peace out
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: