EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-11-20
19:47:21

min lilla värld

Efter det lilla arbetspasset idag (jepp, lyckades vara färdig till 11.30)   så begav jag mig till gymmet. Var där igår också och träningsvärken i baksida lår satt som en smäck. Värre blir det i morgon har jag nog börjat inse. Därför är det vila som gäller i morgon, endast cykling till jobbet. Mina ben har verkligen varit på näppen att vika sig idag. Jag tycker dock det är gött att köra tung ända tills det svider. Lyckades göra personbästa på rodden idag. Jag fegar ju och kör bara 1 km (än så länge) men då kör jag också väldigt intensivt. Tiden idag på nivå 10 som vanligt blev 3.59.7 minuter. Dvs. hela 20 sekunder snabbare än förra veckan(!!!!!) Vi får väl se om det går att pressa ytterligare några sekunder, annars få jag sätta upp ett nytt mål och då kanske öka sträckan lite.

Annars har det varit en lite underlig dag men jag har inte varit bitter, kanske för någon liten stund att en skugga besvikelse kom över mig men det gick över. 
 
 



peace out


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: