EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-11-26
19:38:05

Måndagsglögg och gladare hårfärg

Jo, för att muntra upp lite så här denna regniga, mörka måndag så värmer jag sista glöggen och färgar håret orange. Tränade också innan hemgång och det gick bra men det var mycket folk så svårt att få något flyt då det var trångt och svårt att få plats där man ville. 

Jobbet gick bra men jag var uttråkad och sur, eller inte sur, bara låg. Hoppas hårfärgen för att det blir lite uppåthumör igen :-)

Har handlat allt inför maskerade också som Sergey har på lördag. Känns gött, bara klänningen som jag bara väntar på som kommer på posten om några dagar :D  Självklart är det marintema på min utklädsel :D

Såg förövrigt att mina trålare är i Skagen nu så det kanske betyder att de kommer hem snart. Hoppas på det, kan behöva hälsa på dem och muntras upp lite.
 
Tror denna vecka kan bli bra, hoppas jag blir på lite bättre humör.

Peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: