EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-11-14
11:25:49

Lunga onsdagen

Efter en supergod morgongröt känner jag mig redo att bemästra denna onsdag. Nu är jag ledig onsdag och torsdag eftersom jag jobbar i helgen. Har inget direkt planerat annat än att jag ska till gymmet idag och jaga träningsvärk, främst benen. Hoppas jag lyckas. 



 
Men vi startar med lite lugn så här på förmiddagen och sen får vi öka takten på eftermiddagen. Känner mig ltie oplanerad än så länge.

Känslan för dagen är lite blandad. Jag vet hur den kan bli bättre men får se om jag törs :) tänk att det kunde gå på detta vis... längesen denna känslan infann sig i min kära kropp på just det detta vis. Fast det känns ändå bra.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: