EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-11-02
16:31:52

Lite mer munter

Lite mer munter har jag nog lyckats bli i alla fall men fortfarande fundersam och känslomässigt ur balans. Fått lite rätsida på saker och ting men inte helt. 

Igår fick Lisa, Daniel och Magnus komma över på tocos hos mig. Det var trevligt! Har fått låna Lisas symaskin så nu ska det sys gardiner har jag tänkt, blir skeppsgardiner, har haft tyget jättelänge men ingen symaskin och just gardiner känner jag är lite för tidskrävande för att sy för hand. Var på Gekås Ullared igår på dagen med Amelie, det var bra, behövde heldag med Amelie!  

En ilsken förkylning har övertagit min kropp så träningen har fått lida. Får se hur det går med min novemberutmaning nu, känns trögt nu, hoppas den går över snart så jag kan köra igång och lyckas klara 3 st chins (minst).

Kvällen tillbringas i soffan har jag bestämt. Såg just sista avsnittet av serien Torka aldrig tårar utan handskar väldigt bra!  Sorglig och tragisk!  Ska nog kolla på Mighty Ships tror jag, då blir jag glad(are). Middag ska göras också men kör på simpel fredagsmiddag idag, sill och potatis :)  det är det bästa :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: