EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-11-25
17:35:48

Kompishelg :D

Denna lediga helg har spenderats med bästa Frida. Min vän från hemhemma, som för tillfället bor i Stockholm. Vi gick gymnasiet ihop :D  det var ett tag sedan vi sågs, tror det är så långt som 1,5 år sedan.

Vi har haft en fin helg med massor av prat och mys. Var och kollade på sista Twilight-filmen igår och sedan myst hemma hos mig. Det har varit en väldigt trevlig helg med min fina Frida.

KÖTT!!!!  OMNOMNOM!!!! :D
Vi körde lyxmiddag med kött och klyftpotatis och bea-sås :D smaskens!



Innan vi gick på bio och dregglade på vampyrer så laddade vi upp med årets Blossaglögg som jag tycker är väldigt god :D
 
För övrigt så blommar min Novemberkaktus :D trodde inte det skulle hända men tänk så det kan gå :D 

En fin helg är avslutad och jag är glad. Hoppas den kommande veckan bli rolig och kanske bjuder på fina överraskningar. Självklart ska jag träna en del, känner att detta kommer bli en bra vecka :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: