EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-11-28
16:57:15

Klänningen har anlänt!

Precis när jag kom hem från promenaden som till mesta del inte blev i skogen utan på gångbanor runt omkring mitt bo. Lite gick jag i skogen också men chinsen hoppade jag över då jag pratade med Pappa i telefonen och kände att det inte riktigt var passande då när jag gick förbi stängerna. Var en sväng på Hemköp för att inhandla diverse ingredienser till en födelsedagspresent jag ska knåpa ihop under morgondagen. Kommer bli kanon!

När jag precis kommit hem igen och hällt upp dagens mugg kaffe så får jag sms från Posten att jag har ett paket att hämta så jag begav mig åter igen till Selma Lagerlöfs torg och hämtade ut paketet från Shock :D  JIPPIII klänningen är så fin!!!!! Dock får jag nåla in den lite. Det är svårt att bedöma storlek när man beställer via internet. Kunde nog ha tagit en storlek mindre men ville vara på säkra sidan, det är lättare att sy in eller nåla in istället för att det ska vara för litet och man får skicka tillbaka och krångla. 

Klänningen är från märket HellBunny och jag beställde den via Shock. Finns massor med roliga klänningar från det märket. Jag som inte ens är något stort fan av klänningar skulle kunna tänka mig att ha jättemånga av deras! det här är en typ av modell jag gillar. 
 



Denna bild är från hemsidan och den visar formen lite bättre. Den ser lite trött ut där den hänger på min galge. Så fin!!!!! :D  

Kaptensmössan är också fixad så nu är jag redo för maskerad. Börjar bli riktigt taggad! På lördag kommer klänningen att visas när den sitter på mig. Vad jag ska kalla denna kostym vet jag inte rikgit, sjömansflicka kanske... skitsamma!   Tror detta kommer att bli riktigt bra! 

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: