EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-11-17
21:42:33

Gott och blandat

Ännu en lördag som går mot sitt slut. Den började med bakfylla och fortsatte sedan i maklig takt på jobbet som har skött sig måttligt idag. Det var en väldigt märklig dag på jobbet, undrar ibland hur vissa är funtade men jag sköter mitt och skiter i andra känner jag på den punkten. 

Jag blev inbjuden på middag hos Lisa och Daniel igår och det blev en del vin och även invigning av årets Blossa Glögg. Riktigt god var den tycker till och med jag som inte egentligen gillar starkvinsglögg. Det blev sent, var hemma vid tre. Det var mer än trevligt att träffa dem igen!

Var till gymmet en sväng efter jobbet för att göra av med lite energi och tänka bara på mig själv och inget annat. Det är en av det bästa grejerna med att besöka gymmet, bara fokus på en själv, en riktig egoboost är det och det behöver en Elinor som tänker alldeles för mycket på allt och lite till. 

Morgondagen söndag bjuder ej på bakfylla, kan vara skönt. Jobbet ska gå galant har jag bestämt och därefter ska jag till Annelie och Janne och käka lasange. Nu är det vinter så nu införs lasagnesöndagar igen. GOTT!  Det var ett tag sedan jag träffade dem också så det ska bli kul.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: