EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-11-03
17:30:15

Gardinpremiär

Jag har sytt mina första gardiner idag! Gjorde det enkelt för mig själv så det blev panelgardiner. Tyget har jag haft ett tag men som jag säkert sagt tidigare har jag ingen egen symaskin. Lisa räddade mig med den detaljen :D 

Klart det det ska finnas gardiner med skepp på i en fartygnörds hem! :D


Så där ja! Jag är mycket nöjd! (dålig översiktsbild men det är sånt man får ta)  Eftersom det blev tyg över så ska jag göra kuddfodral också tänkte jag men det får vänta till morgondagen tror jag. 

Förkylningen blir inte bättre och hade feber även i natt, inte bra. Börjar få träningsabstinens och är väldigt rastlös. Dock är jag klok nog att hålla mig lugn så kanske sjukan går över fortare. 

I morgon väntar åter igen jobb 6-12, förmodligen senare beroende hur snabbt allt går, idag gick jag ju hem ett och det är mer att göra i morgon. Har bestämt mig för att vara snabb :D

Soffkväll är det som gäller även idag, igår somnade jag på soffan så kanske jag övergår till sängläge tidigt. Får se hur det går.


peace out


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: