EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-11-08
19:04:05

En helt vanlig dag

Lång dag som går mot sitt slut. I morgon väntar åter tidigt morgon, börjar kl 5. Dock slutar jag förhoppningsvis tidigt, har en nyantsälld som reserv  så får se hur fort det går, brukar ju ta lite tid första gången, dessutom är det mycket på fredagar. 

Idag har allt gått fint i alla fall. Fick bästa Kalle Räser som tågvärd på vägen norrut så vi pratade lite om allt möjligt, uppdaterade massa info såklart eftersom det var så längesen vi sågs :D    I packen var det lugnt idag eftersom jag körde på hårt igår. Var lite leveranser att packa upp men annars mest småpyssel. 

Mina kära små fiskar fick det rent och fint också när jag kom hem så nu simmar de runt och är så glada så. Jag känner att jag måste få träna snart också annars blir jag nog skvatt galen. Förkylningen måste gå över snart!  Siktar på att besöka gymmet på måndag nästa vecka för då har det gått 2 veckor, så då borde jag vara redo för ett lite lugnare pass. Längtar!!!!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: