EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-11-14
16:43:06

Dagens gymbesök

Måste säga att det var lite klurigt med vikterna idag på gymmet. Svårt att veta vad jag skulle lägga på nu när uppehållet gjort att jag tappat lite, dock vill jag ju inte att det ska vara för lätt samtidigt som det ska kännas. Det blev bra och jag tror att jag kommer få en rejäl träningsvärk i morgon, som jag faktiskt ser fram mot. Det var ju mest fokus på ben men körde lite överkropp också, så här första veckan efter sjukan testar jag mig fram lite.

Avslutade också med 1 km rodd, nivå 10 och det tog 4 minuter och 19 sekunder, 3 sekunder sämre än förra gången men detta betyder alltså att ett mål skapats. Dock var det en månad sen jag rodde senast så med lite mer planering så kan nog den tiden slås ganska enkelt.

 
Ett gott gympass och tror nästa blir fredag eller i helgen. Satsar fortfarande på 3 ggr i veckan, känns som att jag får börja om lite nu när sjukan slog till. Men det blir nog bra detta.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: