EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-11-11
12:01:12

Cruel Intentions

Jo, nog tyckte man allt att man var lite tragisk som sitter hemma en lördagkväll i sin ensamhet men på ett sätt var det ganska skönt också.Kollade på filmen Cruel Intentions och den var hemsk, usch!
 
Drack några öl och kollade runt på andra bloggar och hittade spännande läsning sen hade väldigt trevligt sällskap på FB-chatten också. Så tillslut blev jag lite munter i alla fall. Även idag söndag verkar bli en innedag. Gick i alla fall upp kl 11 vilket jag väl kan få en liten klapp på axeln för eftersom det är en timme tidigare än igår. Det var jättelängesen jag låg kvar i sängen så här länge (iof gick jag och la mig tjugo i två i natt). Brukar bli så sur när jag inte går upp när det fortfarande är morgon och jag tror jag är lite tjurig idag också. Ska ta mig ut på en skogspromenad i regnet sen och då tror jag att jag blir lite piggare.

Vi får väl se hur söndagen blir, hoppas den blir bra!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: