EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-11-15
14:17:43

Benen överlevde så vi gör nytt försök

Verkar som att det inte tog allt för mycket i benen igår eller så kanske det kommer. Jag kände i alla fall att jag hade lite för mycket överskottsenergi nu så här mitt på dagen så jag drog på löparskorna och pallrade mig ut i skogen. Där blev det spurta uppför backar, squats och utfall. Försökte mig på en chins också i stängerna som finns där och jag kan göra 2 sådana när man har handflatorna mot sig. Dock är ju målet att kunna höra sådana som man har handflatorna från sig och drar sig upp. Solen skiner så det var gott att få frisk luft och lite sol.

Väl inne fyllet jag på energin med massa kaffe och kollar på någon film. Får se vad det blir idag. Fiskarna har fått rent och fint och dagens störa-grannarna-med-Sabaton-på-hög-volym: CHECK!

Hoppas dagen bjuder på någon rolig och trevlig överraskning.

 
peace out
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: