EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-11-12
19:08:51

ÄNTLIGEN SVETT!!!

Åh, så gott det var att kliva in i gymmet igen! Två hela veckor sedan sist och nu kände jag att jag fått nog av att vara sjuk så jag friskförklarade mig själv och promenerade dit efter jobbet. 

Jag får ju ta det lite lugnt såhär i början så inte sjukan bryter ut igen så det blev ett lagom pass. Väldigt mycket folk i gymmet den tiden men jag fick plats och de vikter jag skulle ha var lediga när jag ville ha dem så det gick smidigt.

Räknar med att ta det någolunda lugnt denna vecka, tänkte fortsätta köra med 3 ggr i veckan, två kvar alltså :D  så nästa vecka drar vi igång på riktigt igen. Får nog skjuta upp chins-utmaningen till december istället med lite smygstart nu i november eftersom det är så kort tid kvar av denna månad. Känns bra!

I övrigt så var min jobbdag lugn, gjorde allt som skulle göras och gick sedan runt och småpysslade lite. I morgon är det tågåk igen 5.30-13.45. 

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: