EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-11-07
19:01:00

100% kryssning

Då är man tillbaka i verkligheten igen efter en kanonkryssning och även en liten jobbdag. Vi hade det jättekul! Dock hade de bytt båt och det var inte Galaxy som vi trodde utan Birka Paradise. Det var pensionärskryssning. Tror vi var de enda som var "unga". Så några 'nattklubbsdansgolv' var det inte tal om . Här spelade dansbanden och det var foxtrott och bugg som gällde, inte mig emot för det gillar jag, blev någon dans men vi hade mest fest i hytterna och sen satt vi kring något bord och tjötade. Det var jättertrevligt.  Dock däckade jag i min hytt vid två. Irish coffeen som jag blev bjuden på slog till direkt och började må väldigt illa, hade jag hållt mig till öl som jag gjort hela kvällen hade det nog gått bättre men så blev det icke. Fick höra om alla galna strapatser efter det och alla verkar ha haft det knasigt kul. När Julia och jag vaknade på morgonen var vi väldigt trötta. Det gick ganska mycket sjö när vi skulle äta frukost vilket inte var så skoj med tanke på bakfyllan. Vi gick och la oss sedan och hade det väldigt kul :D

Trevlig vy att vakna till :D


Dagen bjöd sedan på en återställare och jakutsibad. Varmt och skönt. Tågresan hem var försenad och de flesta mådde kasst men vi var några som hade skoj och tog några öl till och hade frågesport. 2 timmar sent kom vi till Göteborg och allt på grund en älg som tåget före oss körde på. 

Så jag har haft det jättekul! Det gör jag gärna om :D

Långjobb i morogn som gäller :D   6.30-17 :D

peace out


Kommentar:
2012-11-08 @ 01:23:28
#1: Syster

HAHAHA 100% :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: