EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-05-24
22:31:59

Oden och fiskebåtar

Efter en dag inne i packen så passade det ju alldeles utmärkt att Magnus ringde och frågade om jag skulle med och åka lite glass- och badbil och käka glass :D  kalasbra!

Åkte först till Amerikaskjulet och kollade på isbrytaren Oden som ligger där. Har sett fram mot denna träff ett längre tag nu och så jäkla ball den båten är, synd man inte fick gå ombord :( men jag har sett den på nära håll, ett kärt möte :D

Vet inte vad jag hade för inställning på mobilkameran, lite spännande färg liksom, märkte det inte förrän jag kollade på dem i datorn hihi






Sen åkte vi till Hönö och köpte glass och kollade på fiskebåtarna :D  Elinor glad!



Kalasbra kväll ju!

En parentes också!  Såg denna fina tanker när jag cyklade till jobbet idag :D  

Nimbus heter den :D sötbit! :D


peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: