EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-05-21
19:38:29

Igelkottar


I morse när jag skulle till jobbet fick jag bild på mina små igelkottar :D hihi nu är det ju ljust ute trots att klockan var 4.30 så då klarade mobilen att få en hyfsad bild :D  så söta! dock fräser de till varandra så de kanske inte är så goda vänner :P

Det var även en ute och promenerade i buskarna på eftermiddagen, hörde att det kraffsade under min uteplats och såg den genom trallen och sen kom den ut i buskarna. 

En riktigt soft dag har det varit på jobbet idag i alla fall, en sväng till Halmstad och en till Varberg. Det är banarbete nu i fyra dagar mellan varberg och Falkenberg så inga tåg kör där mellan 9-14, känns ganska värdelöst att servera den sträckan ens men jag fick agera tågvärd också tillbaka till Göteborg från Varberg då vi inte hade någon riktig tågvärd :D sånt är kul :D

Mina fiskar har fått fint idag också och ändligen är all min smutstvätt ren och go :D drar ut på det där med att tvätta lite för länge... 

Nu åskar det och blixtrar det, mysigt. Väntar på att faster Inger ska komma hem också, hon är i stan på möten och konferanser och bor då hos mig. Det är alltid kul att ha henne här!

Jag var ju förresten på Smögen i helgen och det var lika bra som det brukar! Längtar tillbaka såklart! Saknar det hela tiden när jag inte är där. Känner mig hemma där!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: