EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-05-01
22:32:52

Cabben avdammad :D

Woop woop :D tänka sig en sån bra avslutning det blev på dagen ändå...

Jobbade ju i packen några timmar mitt på dagen och det var ju lite frustrerande när alla kom in och sa att det var sommar ute... tog en promenad över bron hem när jag slutat och sen bussen, orakde inte gå, sparade lite energi för träningen jag planerade. Körde ett pass i skogen, varmt!

Precis när jag ställt in köttfärsen i mikron för tining och pastavattnet påväg att koka upp så ringer Magnus och säger att vi ska äta glass och att han är påväg i glass- och badbilen (läs Corvetten). Så det blev till att avsluta det hela och gå ut. Vi for ut till Lillby först för en "halv special" på grillen och sen vidare ut till vattnet och gå lite. Därefter genom stan och till Annelie och Janne där rabarberpaj och kaffe serverades :D  Riktigt perfekt väder för cab idag ju :D så från att ha varit inne halva dagen och varit något bitter så blev det till slut ute i solen med vind i frisyren :D


Morgondagen tillbringas på tåget, kommer nog bli bra det också på ett eller annat sätt.

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: