EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-05-27
10:54:22

blandad känslodag

Igår morse fick jag väldigt tråkiga nyheter... kan hända att man läst om detta i någon tidning. En 39-årig kvinna omkom under ett dyk på Malta. Nu är det så att jag vet vem denna kvinna är och har träffat henne, hon var en väldigt trevlig och god människa. Jag känner henne inget närmare men jag har nära vänner som gör och det känns ändå tungt. Tankar går naturligtvis till nära och kära till henne. Vila i frid Mikaela!

Med lite solrgsen stämning i kroppen gick jag till jobbet i alla fall och det var ju en lång dag som väntades. Det var varmt, mycket folk och signalfel... men jag uthärdade för att sedan få lite glädje i kroppen igen när självaste Robert Wells vill ha kaffe :D  han var min idol (kanske lite nu också) när jag under en 5-årsperiod i grundskolan klinkade piano. Lite nervös var jag allt  :)  

Så gårdagen var en dag med blandade känslor och så även blir nog denna dagen, funderar mycket nu.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: