EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-03-30
20:35:38

Uppladdning med pyssel

Råkade försova mig lite i morse så det blev ingen fix med uteplatsen... tog det lugnt och kollade på tv (Bygglov med snygg-Matte) medans jag käkade frulle och beslutade mig för en tripp till Hornbach. Det tog inte så lång tid att gå dit, var dock där jättelänge för det finns ju så mycket att kolla på och man får så mycket ideér om hur man kan fixa och dona hemma. Jag lyckades dock hålla i slantarna och bara köpa nödvändig växtnäring till akvariet och en pidestal till en av mina blommor, blev fint! Pidestalen är tänkt att ha på uteplatsen sen, ska flytta ut lite växter när det blir mer ihållande värme ute.  Det var riktigt skönt ute och skönt att gå. Gick även till Hemköp för lite matinköp på eftermiddagen. 

Ingen direkt träning idag förrutom promenaderna. I morgon väntar jobb från kl 6 till 22.45 så känns som att det är dags att sova snart och ladda batterierna. Söndag är det jobb 9.30-20.45 så även det en lång dag. Hoppas det det blir en rolig helg på jobbet, jag förväntar mig det i alla fall! Brukar bli så :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: