EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-03-06
19:53:12

Träningspremiär

Jodå, idag var det dags för träningspremiär. Känns otroligt bra! Kom ju fram till att det bara är 2 månader till Göteborgsvarvet så får sätta lite fart så man kommer runt. Jag hängde med Amelie där hon börjat träna. Fysiken ligger tyvärr lite för långt bort för oss båda nu och eftersom hennes Carl tränar på fitness24seven så började hon där också. Jag har inte haft någon gnista innan men nu efter att jag övergått från sjukling till friskling så börjar jag också.


Träningsvärk är ju en självklarhet i morgon, jösses, har ju inte tränat ordentligt på flera månader. Så skönt att träningslusten är tillbaka! Det blev då först lite crosstrainer 10 minuter,  satsade sedan på styrka i benen i huvudsak, blev lite mage/rygg, avslutade med 2 km rodd.    JIPPIII :D   

Eftersom jag räknar med träningsvärk i morgon så blir det ingen direkt träning, kanske tar en promenix, det är ju bra. Detta försås om jag slipper åka tåg för jag är reserv  i morgon.

Ska bli kul att komma i lite form igen!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: