EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-03-07
22:05:30

The Women In Black

Jag och Lisa gick på förhandspremiär av The Women In Black... jag säger likadant som förra gången jag såg en skräckfilm, och gångerna innan det också... JAG SKA ALDRIG MER SE IN SKRÄCKFILM!!!!!!

Har ont i magen, den var jätteotäck!!!

Den unge änklingen och advokaten Arthur Kips (Daniel Radcliffe) får i uppdrag att reda upp ett dödsbo i en by som ligger ensligt belägen på den engelska landsbygden. När han möter invånarna förstår han snart att de döljer en mörk hemlighet. Alla undviker att besöka och tala om den förfallna egendomen som tillhört kvinnan som dött.

Trots att han blir varnad beger han sig dit och gör en fasansfull upptäckt - huset är hemsökt av en vålnad som söker något hon för länge sedan förlorat. 

Filmen är baserad på Susan Hills roman med samma namn.

(
Beskrivningen är från SF, orkar inte skriva själv, sämst på att förklara handlingar!)

Det var kul att träffa Lisa i alla fall! Nä, skräckfilm är inget för mig! Men Daniel Radcliffe var riktigt bra! :D 

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: