EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-03-08
21:24:00

Lite depp, lite träning, lite dyksugen

Har varit lite nere idag, kan nog ana vad det beror på så när jag kom hem så tog jag ut alla mattor och städade hela lägenheten. Gjorde rent pumpen i akvariet också. Måste köpa någon ny växt för de har börjat käka på den jag har (den jag tycker är finast) så den har börjat bli brun :(

Åkte lite tåg idag också, det var inte helt fel, åkte pass första trippen ner till Halmstad och det var Malin som jobbade och gick runt, det var väldigt lite folk. Trevligt! I morgon är det vi som är i köket och banne mig den som sjukanmäler sig!!! 

Amelie kom förbi på kvällskvisten och vi drog sedan till gymmet. Tog i som attan så blir nog ytterligare träningsvärk nu, Jo, idag börjar träningsvärken kännas från i förrgår, främst i rumpan. Kände mig gladare och piggare efter det så nu känns det som att jag kan sova gott! Köpte senaste Tattoo Magazine också på pressbyrån påvägen hem så blir till att kika i den innan sovdags :D  mmm, blir nog lite påbyggnad på liljorna detta år, men får fundera på det!



Jag är riktigt dyksugen nu också, fasen snart är det dags att dra igång dyksäsongen! Herr Hummer tycker nog jag ska komma och hälsa på tror jag! 

I morgon gäller köket som gäller som sagt vilket jag ser fram mot, dock ser jag mindre fram mog de tre leveranserna som kommer komma, tar sån tid att packa upp allt :( men det går nog bra, brukar bli bra!

peace out
Kommentar:
2012-03-09 @ 03:27:22
#1: Hanna Ek

Vilken fin design du hade! Kolla gärna in på min blogg och var med och tävla om ett presentkort på H&M, kram.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: