EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-03-10
19:01:10

Köks- och packdag

En heldag i kök och pack har det varit idag. Mirakelteamet Elinor & Malin splittrades ännu en gång då hon fick åka ut på tåg efter en timme. Dock var jag på så gott humör att det inte gjorde så mycket. Har hunnit med allt ändå idag, till och med städa bakom frysboxarna *stolt*!!!!


Först ut var frallorna, man kan inte tro att det är 180 stycken... på helgen kommer det lite mer frallor än på vardagarna och såhär långt han vi innan Malin fick åka ut på tåget. Så det jag behöde göra själv var att packa den i påsar, bränna och sätta ettiketter. Sen gick det mesta andra av bara farten. Var helt klar i köket vid 12-tiden, väldigt nöjd. 

I morgon är det samma pass, dock har jag ingen reserv vilket är lite dumt. Men Caroline kommer tidigare innan sitt pass ska börja så från kl 10 får jag lite hjälp i alla fall och det är bra. Söndagar är ganska hektiska. Det kommer nog gå bra :)

Kvällen tillbringas framför tv:n, har dock inte tänkt se schlager, dock kanske jag hamnar där ändå. Gå nog och lägger mig tidigt så¨jag orkar med morgondagen också. Ska käka hallonkesella nu som efterrätt till middagen :D


peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: