EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-03-04
18:19:51

Födelsedagspresenter

Två födelsedagspresenter :D Fatet i form av en haj fick jag av systeryster Frida :D fick agera kakfat till Ballerina cookies som jag fick av Amelie tillsammans med På Spåret spelet :D Jag är väldigt nöjd! Fick även ett presentkort på Akademibokhandeln och två stora chokladkakor med Marabou Saltlakrits mmm... marabou!
När mamma och pappa kommer och hälsar på framöver så kommer de med en dammsugare som också är en present, det ser jag fram mot! Fick förresten två jättefina örhängen av syster som jag ska inviga någon dag i veckan tänkte jag :D

Så då har man varit 23 i några dagar och det känns fina fisken! Appropå fisk så har jag nu två malar i akvariet också som ska käka massa alger är det tänkt, de sitter dock mest på pumpen och är tråkiga, svåra att få bild på då de fortfarande är små. Även en väldigt aktiv snigel har införskaffats, en riktig räzzer-snigel är det som "går" omkring massor och äter alger den med.  Dessutom är jag JÄTTE DYKSUGEN så när kroppen känns fullt okej så hoppar jag i plurret tror jag!!!! :D

peace out
Kommentar:
2012-03-06 @ 00:52:44
#1: Johannes

Trevliga födelsedagspresenter. Snart fyller jag år, jag ser verkligen fram emot det. Frukost på sängen, öppna födelsedagspresenter, få bestämma middag.



Fin blogg!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: