EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-03-29
21:11:36

Fina fisken dag

Känner mig mycket nöjd med dagen idag! Har hunnit med ganska mycket och det fortsätter nog förhoppningsvis i morgon. Idag har jag avverkat: fönstertvätt, akvariestäd, tvätt, påbörjat uteplatsfix. Det sistnämnda är inte klart än och förhoppningsvis får jag tag i husvärden i morgon och att han har grejer så jag kan fortsätta. 

Har hunnit med att träna idag också. Tog mig till gymmet och körde genom kroppen. Har börjat med 100 push ups igen också... har laddat ner appen och ska se hur långt jag kommer denna gång :) haha förra gången gick jag från att kunna göra 3 till att göra 16 på, ja, jag tror det var 5 veckor... det var kul. Det får mig att tänka på Smögen också och då blir ajg glad :)

Nu sitter jag bänkad framför finalen i Biggest Loser Sverige. Blir glad av den kämparglöden som finns hos dessa otroliga människor! otroligt!
peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: