EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-03-18
20:49:24

Älg och tacos och lite munter

Jodå, idag har humöret varit bättre. Känt mig helt okej och avslutet blev ju bra också.

Börajde i köket och stannade till två ungefär, Emelie kom strax före tolv och vi käkade och hjälptes åt lite. Magnus kom och hämtade mig och vi drog till Slottsskogen och kollade på sälarna och älgarna. Tog en fika också så nu är uteserveringspremiären gjord :D smaskigt med kaffe och kladdkaka, solen tittade fram också, NAJS!

Herr Älg står och tuggar kvistar :D
SMASKENS!  :D

Sen blev det tacos och Janne och Annelie +Smulan kom också. Väldigt vad gott det var och trevligt med lite sällskap.
Lökhackning deluxe! Tacos-fix :D


Nu är det jag och mina fiskar igen och snart joinar jag sängen. Upp tidigt i morgon så tänkte väl få några timmars sömn tänkte jag. Dock får vi väl se hur det blir med den saken för jag har druckit kaffe nu i kväll, se om det går att sova denna gången :D

I morgon ska jag cykla till jobbet samt dra till gymmet efter jobbet. Kommer nog bli bra.

peace out
Kommentar:
2012-03-20 @ 08:35:28
#1: Emma

Nästa vinter är det du och jag i skidbacken i Trysil!! ;) antagligen är ju stugan vår då :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: