EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-06-18
21:08:08

Måndag

Hemma i Göteborg igen... känns gott men saknar hemhemma lite ändå.

Åkte med tåget 16.32 från Tierp och det tog längre tid att komma till Gbg denna gången än det brukar då vi fick lite tekniska problem i Katrineholm. Kom fram 1 timme och 45 minuter sent till Göteborg. Träffade kollegan Nils på tåget också, trevligt, vi stöter på varandra på de mest märkliga ställen där man verkligen inte förväntar sig det! Fick en liten pratstund i alla fall. 

Råkade sova extra länge i morse också, kanske behövdes... åkte i alla fall in till stan för att slutföra handlandet inför bröllopet. Skor och kofta hittade jag, bara någon form av väska kvar... hatar väskor!!! Använder ju aldrig handväska eller sånt tjafs så är ju skitsvårt att hitta något! Dessutom gillar jag inte att shoppa så blir ju tjurig så fort också, pausade med suchi för att fylla på energin, hjälpte lite...

Avslutade denna måndag med ett Ikea-besök med Amelie och Carl sedan några glas vin och soffmys för mig själv. Perfekt måndagsavslut!

I morgon är det jag och Ville som ska sällskapa hela dagen! JIPPIIII :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: