EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-06-20
20:25:28

Kasper <3

Systers lilla busiga kanin är nu i kaninhimlen :'(

Jag märkte i söndags innan jag åkte att han inte var så pigg, han skrek när han rörde sig och jag tog mig en gos med honom och klappade, höll om och pussade på honom. Han kändes bara väldigt trött och bara låg kvar och brydde sig inte om något. Jag bad syster hålla ett extra öga på honom innan jag sa hejdå på tågstationen. Och igår var hon till veterinären med honom och där konstaterade man att han hade en tumör på magen :'(  ett starkt beslut av min kära syster att låta honom somna in <3





Kasper  17 april 2004 - 19 juni 2012

Älskade gobiten finns inte mer och det faller en tår :'(  nu finns inga kaniner kvar på gården där hemhemma... Min kevin försvann för några år sedan och även han är saknad...mycket! ... nu har de varann <3 



De tre små bilderna på Kasper har syster Frida tagit, hon är bra på att fota! Läs  Fridas blogg här

Alltid jobbigt när dett djur förvinner, speciellt när det är en så god vän... på det planet är livet alldeles för hårt... man får komma ihåg alla goda minnen och minnas sin vän med glädje och tänka att den inte lider utan bara har det bra nu.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: