EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-06-13
19:59:13

Hängmattshäng och Farmor 85 år

Idag fyller bästa farmor 85 år så vi var där och åt lite tårta... mums! Har också druckit hur mycket kaffe som helst! Fint att träffa henne igen, det blir ju långt mellan gångerna tyvärr. 

På förmiddagen låg syster och jag i hängmattan och lyssnade på Radio Sotenäs, äntligen har jag fått in så jag kan lyssna på telefonen! Jösses, vad krångligt det har varit men nu är jag nöjd :D
Det är gott att vara hemma i Sevallbo men saknar västkusten (bästkusten) 

peace out
Kommentar:
2012-06-14 @ 10:42:13
#1: Magnus san

Vad du har det bra och kan ligga i hängmattan och lyssna på Radio Sotenäs.

Det skulle jag också göra här nere. Lyssna på svensk radio.

Skall försöka få igång den på hotellet i eftermiddag. Skulle ju inte vart fel med lite svenska nyheter.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: