EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-07-12
19:25:45

Ny kamera!

I dag tog jag en promenad till  Backaplan. Först till Hornbach för att köpa växtnäring till akvariet och två ramar. Sen gick jag till Expert outlet vid Hjalmarbrantingsplatsen och införskaffade ny kamera.

Har bara testat kameran på mina växter på uteplatsen och någon på mig själv. Får ta en promenad i morgon kanske och se hur den reagerar på det :D  nöjd än så länge i alla fall, liten och smidig.



De blommande pelargonerna, olivträdet, mig själv, min middag och min fina dill. Det är lite gräslök där på kanten också men den har jag flyttat på nu så den har egen kruka, kanske blir piggare då.  Så än så länge är jag nöjd med kameran!


Har även tagit en löptur idag. 6,8 km (enligt eniros mät sträcka grej) på 42 minuter, gött men väldigt varmt! Får ju börja få ordning på detta så man klarar av Midnattsloppet den 25:e augusti :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: