EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-07-08
21:45:28

Middag

I kväll fick det bli lite sill och potatis igen. Smaskens!  Köpte årets smak från Abba härom dagen och den var riktigt god! Fläderblom och citron. Hade också sommarsill.

Jag är i alla fall lite pigg nu, eller bättre ska jag säga. Skönt att jag börjar kl 11 i morgon! Jag har suttit och kollat på barnkanalen större delen av dagen och legat på soffan, Vi på Saltkråkan och sista avsnittet av Bröderna Lejonhjärta. Jag åt ju liiiite vitlök igår också. De hade sånna marinerade vitlöksklyftor och jag åt några till att börja med men ju längre kvällen led och ju mer öl jag fick i mig desto fler blev det. Skojar inte när jag säger att jag sammanlagt har ätit minst 2 hela vitlökar.  Dagens fisar luktar inte gott kan jag säga!  Jösses!

.
Mmmm, sill!!! :D  kaviarmacka hör ju också till favoriten :D 

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: