EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-07-26
13:10:10

Kort jobbdag och Liseberg

Ett jobbpass avklarades i morse och det blev inte direkt mycket jobb. Signalfel gjorde att mitt tåg kl 6.42 blev inställt så jag fick åka 7.42 i stället och då var det passåkning som gällde. Vi blev 15 min sena så då fick jag hoppa av i Falkenberg. Jag har alltså serverat kaffe i en timme idag... YEEY! :D Efter jobbet tog jag mig en tripp till gymmet för jag kände att det vore gott. Inte mycket folk där nu i dessa semestertider. Får försöka ta en till löp tur denna vecka också, hoppas det blir lite svalare på kvällskvisten i morgon eller helgen. Får se hur det blir, men nu är det ju bara en månad till Midnattsloppet så får sätta fart! I eftermiddag ska jag och Amelie gå på Liseberg :D :D :D JIPPIII :D peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: