EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-07-09
19:52:38

Broöppning idag igen :D GG 218 Västfjord

På väg till jobbet idag fick jag åter hamna mitt i broöppningen. Dock fick jag trampa på som sjutton uppför då jag såg att den var på väg att stängas. Ville ju så gärna se båten!  Jag hade tur att den gick ut mot havet så jag var på rätt sida :D   Denna gång var det lilla Västfjord. En ganska stor trålare (40x10 meter) som hör hemma på Öckerö om jag inte fattade helt galet.  Tror att det är den som legat på varvet men det har varit svårt att se. 



Dagen på jobbet var segt och jag kände att jag inte han med att göra allt jag ville, kändes hela tiden som att jag glömde saker. Lite nere känner jag mig också. Var och tränade efter jobbet för jag tänkte att jag skulle bli på bättre humör och lite bättre blev det. Gjorde renskavsgryta till middag och det blev smaskens!  Just nu är det ännu lite bättre och jag ska lyxa till det med efterrätt idag. I morgon kommer Freddan och då blir jag ännu muntrare! :D

peace out


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: