EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-07-01
21:22:16

30 juni 2012 Amelie och Carls Bröllop

I går var det Amelie och Carl som gifte sig och det var hur fint som helst och hur kul som helst! Nedan följer lite bilder, inte av bästa sort men de duger.Bröllopsbilden av finaste modell ;)   Dansk, Svensk, Sydafrikansk flagga fladdrade i vinden och självklart var dykflaggan monterad i bak också :DAmelie och hennes föräldrar :D
 
Fjelldalens slott. Festen var i en byggnad intill och jösses vilket röj det var! Hur kul som helst! Jag dansade och hade så skoj! Blåsorna jag har på fötterna är inte att leka med, en av dem har gått sönder och svider som sjutton!

Jag har haft det kanonkul och träffat massor med roliga människor! 
Detta är även för mig en oförglömlig kväll!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: