EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-01-07
10:03:14

My Dog 2012

Torsdag och Fredag har jag varit på My Dog på Svenska Mässan, det har varit kul! Freddan ställde ut Tozzie båda dagarna och tävlar rallylydnad idag lördag. Jari och Maria ställde ut Harry och Doris på torsdagen, superkul att träffa dem! Sen fick jag träffa min fina Malin på fredagen då de var där på mässan och kollade bara. Annelie var där med Smulan och höll till i Kooikrarnas monter som informatör. Idag ska jag dit men bara gå runt på själva mässan tänkte jag, får se om man hittar något roligt :)
Lilla Tozzie :D 

Skenet bedrar, man skulle nästan kunna tro att han gillar mig ;)  

Polisen hade en väldigt rolig uppvisning också, med väsktjuv som de skickade en polishund på och en hästtjuv som de skickade tre hundar på, jösses vad starka de är!  De visade också upp lydnad, där snackar vi pli på sin hund :)
det finns så sjuk mycket olika hundar alltså! Själv vill jag ha en Grand Danois, en riktig bamsing till hund :D men det får ju bli när jag flyttar till en gård eller något...

En Grand Danois, som sagt när jag bor på gård och har massa tid :)

peace out

Kommentar:
2012-01-07 @ 22:24:19
#1: Fredrik

Jo men han börjar gilla dig så smått...han är inte omöjlig bara lite svårflörtad!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: