EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-01-20
20:04:23

Hemmaspa

I dag var jag i packen och jobbade. Det gick bra trots en väldigt stor leverans som stod och väntade på mig när jag kom. Det var två pallar godis och dricka samt en stor pall med muggar/lock/servetter m.m... det tar lite tid att lägga in allt det där det ska vara när man är själv men det gick bra, fick ta lite i taget :D

Efter jobbet tog jag en tripp till Lagerhaus och köpte några doftljus och väl hemma fyllde jag upp badkaret och hade ett litet hemma spa :D Vädligt skönt med bad och mysigt med tända ljus! Köpte ansiktsmask och badskum i går på Lush. Vädligt skönt att bli varm ända in i märgen :D

doftar vädligt gott! :D
Råkade köpa denna ljuslyckta också :) tyckte den var så söt :)

I morgon väntar en lång jobbdag. Två vändor till Ängelhom, det blir nog bra. Varit lite bortskämd denna vecka med att vara i packen och inte åkt något tåg. Fast jag gillar packen och i början av februari har jag fått två pass i köket också, det ska bli kul! :D

Kvällen fortsätter i lugn anda :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: