EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-01-14
22:03:48

Håll koll på tiden!!!!!

I dag gjorde jag den miss som inte får göras och jag var så arg på mig själv. Jag hade skrivit fel i kalendern och var klar med att jag skulle börja 11.30. Så får jag ett sms 9.20, "är du påväg?" och jag funderar på varför hon skickade sms 2 timmar innan jag börjar, kollade upp saken lite nogrannare och då ser jag ju att jag skrivit fel i kalender!!! skulle alltså börja 9.30. Som tur var så kunde Dalia åka ut och jag tog köket och packen fram tills det att andra halvan av mitt verkliga pass skulle börja. Så jag gjorde det som Dalia inte hade hunnit med i köket innan hon fick rädda mig.

Allt gick bra i alla fall och jag åkte en sväng till Ängelholm. Väldigt lite folk idag, förvånad eftersom det är lördag... hade två favoriter till tågvärdar påvägen hem så det blev jättebra! 

Ikväll är det Top Gun på tv så ska se den och bli munter! har den i och försej på dvd men man kan ju passa på när den ändå går på tv... 


En av mina favoritfilmer och det på grund av, tro det eller ej, flygplanen och flygningarna... visst det är trevligt med snygga pojkar också, musiken är bra! Fast flygplanen är coolast! 


I morgon blir det jobb också och de ska jag minsann hålla tiden!!!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: