EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-01-19
21:25:31

Frida Kahlo och Ikea

I dag var jag på stan en sväng, det var ju så fint väder så åkte till Grönsakstorget och gick därifrån längst vattnet till Järntorget och Myrorna. Fyndade en riktigt fin ljusstake och en vas, hittade även lite möbler men de är ju för stora när man ska åka buss. 


Ja en lite suddig bild men det får duga. Mina inköp på myrorna :D


Träffade också Anna en sväng och vi gick på konstmuséet och kollade på Frida Kahlo utställningen. Den var riktigt bra!
Efter konstmuséet tog vi en fika på Evas Paley, väldigt mysigt och trevligt fik!

På sena eftermiddagen var Amelie och jag till ikea och handlade lite. Blev lite smått och gott :D

Man kunde välja enskild skiva och ben så det blev svart skiva och röda ben, supernöjd!!!


Ramarna jag köpte, lyckades krossa glaset på den översta, men den får hänga med tillfälligt ändå. Suck vad jag blir trött på mig själv ibland!  :D
men jag är ändå nöjd med resultatet, Har nyligen framkallat bilderna och de passade utmärkt!så mycket trevligare det blir med tavlor på väggen :D

I morgon vankas jobb i packen och det ska bli kul! :D

peace out


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: