EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-01-08
22:49:49

Båtpromenad

I går var Magnus och jag en sväng till Röda Sten och tog en promenad, gick vägen längst vattnet och kollade på båtarna som låg ankrade på andra sidan vattnet. När vi kom bort där vid SMHI ligger så var det även några bogserbåtar i hamn, de är verkligen stora! :D
De här två skönheterna låg på andra sidan :D


Så fina så! :D  

I dag har jag haft huvudvärk hela dagen nästan, letade febrilt efter min kompis Ipren men han gömde sig väl i en smyckeslåda i byrån... blev bättre efter ett tag... orkade pallra mig till affären och införskaffa mer Ipren.

I morgon blir det jobb i Packen 11-17, skönt att vara inomhus! ska ju bli kallt i morgon.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: