EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-02-11
17:17:18

Piggare

Känns som att sjuklingen börjar gå mot osjukling nu. Ingen feber sedan i går natt och visst hostar jag men inte lika mycket som innan.

Annelie vågade sig hit idag med Smulan och lite växtlighet till mitt akvarium. Bara fiskar som saknas nu och det kommer jag förmodlingen fixa nästa vecka :)  Annelie hade även med sig kanelbullar :D

Jag bygger pussel och broderar för fulla muggar, stillasittande aktiviteter är bra när man är sjukling :D  Pusslet går bra, det är inte så mycket kvar på det nu. Dock är broderiet lite träligt då det är två likadana mönster som ska sys kvar och jag har bara börjat på första än, kommer nog ta lite mer tid... 

Laddar med kyckling/currygryta med ris och sedan melodifestival med chips :) glad att jag har apptit igen!!! :D 

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: