EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-02-04
18:40:13

Kyla

Kylan riktigt bet i kinderna idag! 

Var hos Annelie och Janne och åt och drack och tjötade igår. Det blev senare än ajg tänkt och hemmma var jag inte förrän halv två. Kändes inte så bra då jag skulle gå upp kl 5, hade lite otur med tankeverksamheten :)

Det har gått bra att jobba idag, fast jag har gått och småfrusit hela tiden. Lite knäppa människor har det varit, men har man sålt slut på kaffe och mat så är det inget att göra åt... är det slut så är det och folk bara måste påpeka hur dåligt det är... det var väldigt nära att jag tappade humöret ett tag, men jag kan ju inte låta humöret drabba en enda person för att den klagar när det är andra som byggt upp det dåliga. Blev bättre på andra vändan i alla fall.
Hade lokförare Daniel på två av sträckorna och lät syster Frida få veta när vi susade förbi en av gångerna :D jag blir som ett litet barn när jag får tuta :D   

Det blir en lugn kväll med lite tv, pusselbygge och en varm dusch så man tinar upp ordentligt!
Heldagsjobb i morgon också, hoppas på sol och ljus!
peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: