EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-02-21
21:08:26

Kanondag!

Oj, jösses vilken bra dag på jobbet det varit idag!. Som en gammal kollega brukade säga "En bra dag för mig, en dålig dag för affärerna", precis så har det varit! Det har varit roligt men det har inte varit så mycket försäljning, trots att jag sprang fram och tillbaka som en illbatting. Sista svängen ner till Båstad var det bästa Josef som körde, jippii, det var alldeles för längesen! Borde vara oftare  :D   Hade kanonbra tågvärdar också med trevliga kaffepauser med gott prat :D
Det var till och med så att när jag väl slutat så satt jag kvar på jobbet i en halvtimme för jag ville inte gå hem, sånna dagar är bra!

I går blev det ett extra pass efter mitt ordinarie. Jag fick vända direkt när jag kom in till Gbg och åka ner till Falkenberg igen. Blev alltså en lång dag men så kan det bli när för många är sjuka. Själv är jag inte helt klar med min förkylning, hostan håller i sig men är inte lika ihärdig som innan vilket är skönt. Morgondagen bjuder på jobb 5.30-13.45. 

Fiskarna har slagsmål i akvariet så det skvätter och de simmar in i rutan... helt tokiga! 

Ser fram mot morgondagen också, kanske lite fint väder så man kan ut och promenera, borde vara gott mot förkylningen tänker jag, vädra kroppen lite.

Eftersom det blir tidig morgon i morgon känner jag att sängen är alldeles för lockande. Somnar nog gott med ett leende :D
peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: