EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-02-14
21:53:46

FISKAR!!!! :D

Idag har jag adopterat Magnus fiskar. Så nu är det lite liv i mitt akvarium. Det är 17 fiskar totalt och då är det:
3 st Grami
3 st Skalarer
8 st Guldbarabara
3 st Zebrabarbara

De simmar runt så fort så det var svårt att få en bra bilder men man ser i alla fall lite bra. Får försöka ta någon bild när det har lugnat ner sig lite. Jag ska köpa två stycken malar också som kan simma runt på bottnen och äta alger. Det är så kul med fiskar! Har köpt växtnäring också så växterna bli glada :)

I övrigt har det varit en bra dag, inget tågåk så fick gå hem vid nio, har sovit större delen av dagen. Såg snabbt på en dokumentär om Eifeltornet och sen somnade jag igen. Hostan ger inte med sig vilket inte känns så bra. Jag ska dock inte åka tåg förrän i helgen så då kanske den har lugnat ner sig lite, i morgon är det packjobb som gäller. 

Det har snöat jättemycket idag så det är alldeles fin överallt. Dock har det blivit plusgrader så det smälter kanske och blir slask, jaja, snart är det väl vår så då är det okej!
Fiskarna är så fina att titta på :)
peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: