EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-02-22
21:40:45

En fågelholk

När vi stannade till i Hamra (strax innan Varberg söder ifrån) i dag för att vänta på mötande tåg så fnissade jag lätt för mig själv åt den söta lilla fågelholk de satt på högstubben. Rödmålat, fint litet hus till en liten pippi fågel :D

Det var en bra dag på jobbet också idag, kändes som att tiden gick väldigt fort. Jobbade inte så länge och var hemma vid tre. Städade akvariumet också så fiskarna fick lite fint :D de hade inte skitat ner så fasligt faktiskt så väldigt simpelt :D  


Så fint det blev! 


Åkte in till stan mot kvällningen för att fika med Lisa, Daniel, Magnus och Janne. Blev en lång fika, hela 3 timmar! Det var jättetrevligt! Mmmmm, varm choklad med grädde och mashmallows :D 

I morgon har jag premiär i köket! ska bli spännande! får se hur det går, men jag tror det blir bra. Det betyder ju att jag ska upp tidigt så snart dags att sova lite :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: