EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-12-22
18:46:00

Tomtegröt

Tog ett tag innan jag kom upp ur sängen idag och väl uppe damp jag ner i soffan. Är en tufflig typ idag. Tittade på första delen i en dokumentär om Rolling Stones  och sen julkalendern. Lite nere är jag också, fast sånt går ju alltid över men trivs inte speciellt bra i det tillståndet. Jag har lite musik som sällskap.

Fick åter lite kraft på eftermiddagen och då städade jag lite. Fiskarna fick rent och fint också. Tog mig ut på en kort promenad för lite frisk luft runt mitt bo-område. Senaste timmen har gått åt till att laga tomtegröt. Det blir dagens middag. Gjorde jättemycket så det räcker till fler personer, dock är det ju bara jag som ska äta så får säga att det räcker i flera dagar i stället. 





Det blev i alla fall gott. 

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: