EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-12-08
18:47:41

Skridskopremiär!!!!

Dagen börjar med det viktigaste... göra varm choklad. Väldigt viktig detalj när man ska åka skridskor!En glad Elinor som äntligen fått dra på sig skrillorna igen!!! :D
Glada Jo :D  <3

Många glada människor som var på Heden idag och åkte.
Paus för oboy-drickande

Isen gjordes fin igen lagom när vi hade vår paus
Nyfixad is är det bästa, alla kastade sig ut på plan igen :D


Jag har haft en underbar vid skridskoisen på Heden idag med min bästa Jo. Jag har lärt henne att bromsa och göra översteg. Det var kul, så duktig elev så! Ska inte låta det dröja allt för länge innan jag åker omkring igen! Är ju ledig ons och tors nästa vecka och då får jag åka dit :D  älskar att åka skridskor!!!! :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: