EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-12-14
21:43:01

På gång

Ja då har halva december gått och jag kan väl påstå att min utmaning går hyfsat bra. Det är bara pull-upsen som ställer till det lite, de är bitigare än jag väntat mig. Planen är att klara att göra 4 stycken. Ligger på 2 nu...   dock tror jag att armhävningarna kommer gå och även antalet besök på gymmet. Men jag jobbar på så får vi se var det slutar. 

Jobbet idag var inte så roligt. Väldigt seg och opepp. Får köra järnet i helgen i stället. Fick verkligen inget vettigt gjort kändes det som. Maria kom på en kort visit innan hon skulle med tåget mot norr. Förljde henne till tåget och vinkade av henne. 

Peppar mig själv med monstermiddag (köttfärssås och spagetti) nu ikväll och är proppmätt. Laddad och klar inför skönhetssömn och jobbhelg.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: